Het verzorgen van het design tot packshots
Het gevoel van zachte lippen
Lippenexpert Blistex staat voor meer dan alleen “het gevoel van zachte lippen”. Zo is er voor iedereen een lippenbalsem die bij je past. Vormgeven aan juist dat gevoel was een belangrijk punt bij het redesign van Blistex. Dat gevoel moet tot uiting komen in het ontwerp en een grote gebruikersgroep aanspreken.
Een nieuw gezicht
Blistex krijgt een nieuw gezicht met een glimlach. De navigatie tussen de verzorgende producten (Care) en producten die juist herstellend werken (Repair) werd verbeterd.Door gebruik te maken van een herkenbaar gezicht en goed zichtbare iconen, zoals SPF, is het voor de consument gelijk duidelijk wat ze kunnen verwachten van Blistex. De gehele lijn is gelithografeerd en de packshots zijn conform GS1 richtlijnen gemaakt.
Een frisse productlijn
Een frisse nieuwe Blistex productlijn om blij van te worden. Direct klaar om uit te rollen via alle mogelijke verkoopkanalen online en offline.
” Volkers denkt mee in wat goed is voor ons merk. Het gemak dat alles bij hen ligt van design tot packshots geeft snelheid en kwaliteit. “
Loes Mulder, Marketing Manager