Naar de content
20 december 2021

CêlaVíta partner van Van Gogh Museum

Het Van Gogh Museum en CêlaVíta zijn een partnerschap aangegaan om ‘de nieuwe generatie aardappeleters’ te inspireren en verbinden. De samenwerking is eind september 2021 gestart met de nieuwe tentoonstelling ‘De aardappeleters, misser of meesterwerk?’. De activiteiten binnen de samenwerking zijn erop gericht om het belang van het behoud van het Nederlands cultureel erfgoed voor de huidige en toekomstige generaties te onderstrepen. Om dit bijzondere partnerschap te vieren wordt er ook een speciale consumentenverpakking gerealiseerd.  

Gelithografeerd en gedrukt als meesterwerk

Het schilderij van Vincent van Gogh wordt gepresenteerd op Oma’s verse aardappelen verpakkingen van CêlaVíta. Om het meesterwerk van Van Gogh het best tot zijn recht te laten komen wordt het design gelithografeerd door Volkers. Ook worden hier de platen gemaakt voor het drukken van de verpakking. Alles om zorg te dragen dat het kunstwerk op de verpakking recht doet aan het origineel.  

Een bijzonder speciale verpakking voor de consument, waarbij het meesterwerk ‘De aardappeleters’ het mooist zichtbaar is. Een meesterwerk voor in de winkel.  

Voor meer informatie https://www.vangoghmuseum.nl/nl en www.celavita.nl

*Lithografie van ‘De aardappeleters’ die Vincent van Gogh gebruikte ter promotie van het schilderij ‘De Aardappeleters’. Vincent van Gogh, ‘De aardappeleters’, april 1885, lithografie op papier, 26.5 x 32 cm, Van Gogh Museum Amsterdam (Vincent van Gogh Stichting)

Recente updates

Bekijk ook eens

31 januari 2023

Steeds grotere verantwoordelijkheid voor productie in de keten

Bedrijven in de voedingssector krijgen vaker de vraag om te garanderen dat hun producten op een sociaal en milieuvriendelijke manier...

21 oktober 2022

Zichtbaarheid online optimaliseren

Een verpakking vertelt het verhaal van jouw merk en product. Via de verpakking communiceer je waar het merk voor staat...

14 juli 2022

Nationale Aanpak Productverbetering (NAPV)

De overheid heeft een vervolg gegeven aan het Akkoord Verbetering Productsamenstelling. Sinds 2022 geldt de nieuwe Nationale Aanpak Productverbetering (NAPV)....

Vertel en verpak het met Volkers

Wat is het verhaal van jouw merk?