The proof is in the package
Ons nieuws


21 maart 2023
Consumententrends in de food detailhandel zorgen voor verandering
De consumentenvraag in de detailhandel van voedingsmiddelen is de afgelopen jaren sterk veranderd. In plaats van alleen maar te letten...


7 maart 2023
25 jaar lidmaatschap
Namens de branchevereniging KVGO kwam Dick Naafs mij persoonlijk feliciteren met mijn 25 jaar lidmaatschap.


23 februari 2023
De bekende streepjescode gaat verdwijnen
Een barcode op een product biedt voordelen voor de fabrikant, verkoper en consument. En toch wordt deze vervangen.


2 februari 2023
Nieuwe logo’s vegetarisch en vegan
Begin 2023 heeft V-label aangekondigd dat het vegetarisch en vegan logo wordt aangepast.


31 januari 2023
Steeds grotere verantwoordelijkheid voor productie in de keten
Bedrijven in de voedingssector krijgen vaker de vraag om te garanderen dat hun producten op een sociaal en milieuvriendelijke manier...


21 oktober 2022
Zichtbaarheid online optimaliseren
Een verpakking vertelt het verhaal van jouw merk en product. Via de verpakking communiceer je waar het merk voor staat...


14 juli 2022
Nationale Aanpak Productverbetering (NAPV)
De overheid heeft een vervolg gegeven aan het Akkoord Verbetering Productsamenstelling. Sinds 2022 geldt de nieuwe Nationale Aanpak Productverbetering (NAPV)....


1 juli 2022
Nieuwe regels voor brood
Nieuwe wettelijke regels per 1 juli 2022 Voor de consument moet het duidelijker worden welk soort brood er echt in...