Naar de content
The proof is in the package

Ons nieuws

Alle
21 maart 2023

Consumententrends in de food detailhandel zorgen voor verandering

De consumentenvraag in de detailhandel van voedingsmiddelen is de afgelopen jaren sterk veranderd. In plaats van alleen maar te letten...
7 maart 2023

25 jaar lidmaatschap

Namens de branchevereniging KVGO kwam Dick Naafs mij persoonlijk feliciteren met mijn 25 jaar lidmaatschap.
23 februari 2023

De bekende streepjescode gaat verdwijnen

Een barcode op een product biedt voordelen voor de fabrikant, verkoper en consument. En toch wordt deze vervangen.
V-label new logo's
2 februari 2023

Nieuwe logo’s vegetarisch en vegan

Begin 2023 heeft V-label aangekondigd dat het vegetarisch en vegan logo wordt aangepast.
31 januari 2023

Steeds grotere verantwoordelijkheid voor productie in de keten

Bedrijven in de voedingssector krijgen vaker de vraag om te garanderen dat hun producten op een sociaal en milieuvriendelijke manier...
21 oktober 2022

Zichtbaarheid online optimaliseren

Een verpakking vertelt het verhaal van jouw merk en product. Via de verpakking communiceer je waar het merk voor staat...
14 juli 2022

Nationale Aanpak Productverbetering (NAPV)

De overheid heeft een vervolg gegeven aan het Akkoord Verbetering Productsamenstelling. Sinds 2022 geldt de nieuwe Nationale Aanpak Productverbetering (NAPV)....
1 juli 2022

Nieuwe regels voor brood

Nieuwe wettelijke regels per 1 juli 2022 Voor de consument moet het duidelijker worden welk soort brood er echt in...
1 2

Vertel en verpak het met Volkers

Wat is het verhaal van jouw merk?