The proof is in the package
Ons nieuws
21 oktober 2022
Zichtbaarheid online optimaliseren
Een verpakking vertelt het verhaal van jouw merk en product. Via de verpakking communiceer je waar het merk voor staat...
14 juli 2022
Nationale Aanpak Productverbetering (NAPV)
De overheid heeft een vervolg gegeven aan het Akkoord Verbetering Productsamenstelling. Sinds 2022 geldt de nieuwe Nationale Aanpak Productverbetering (NAPV)....
1 juli 2022
Nieuwe regels voor brood
Nieuwe wettelijke regels per 1 juli 2022 Voor de consument moet het duidelijker worden welk soort brood er echt in...
17 mei 2022
Krapte aan grondstoffen vereist aanpassen van verpakkingen
Krapte aan grondstoffen en forse prijsstijgingen De levensmiddelenindustrie kampt met schaarste en hoge prijzen van grondstoffen zoals o.a. koffie, granen, suiker...
7 januari 2022
Statiegeld op blik vanaf 31 december 2022
In Nederland worden per jaar 2 miljard blikjes verkocht. Hiervan belanden er zo’n 150 miljoen in het milieu. Vanwege de...
20 december 2021
CêlaVíta partner van Van Gogh Museum
Het Van Gogh Museum en CêlaVíta zijn een partnerschap aangegaan om ‘de nieuwe generatie aardappeleters’ te inspireren en verbinden. De samenwerking is...
10 december 2021
Deze Kerst wordt goud – Jumbo
Hoe de feestdagen er dit jaar ook uitzien, Jumbo zorgt ervoor dat deze Kerst in ieder geval thuis weer helemaal...
15 november 2021
Trioworld Flexoplast opnieuw winnaar bij de EFTA’s Flexo Awards
Woensdag 10 november was weer een feestelijke dag in de samenwerking tussen Trioworld Flexoplast en Volkers. Op deze dag werden...