Naar de content
The proof is in the package

Ons nieuws

Alle
21 oktober 2022

Zichtbaarheid online optimaliseren

Een verpakking vertelt het verhaal van jouw merk en product. Via de verpakking communiceer je waar het merk voor staat...
14 juli 2022

Nationale Aanpak Productverbetering (NAPV)

De overheid heeft een vervolg gegeven aan het Akkoord Verbetering Productsamenstelling. Sinds 2022 geldt de nieuwe Nationale Aanpak Productverbetering (NAPV)....
1 juli 2022

Nieuwe regels voor brood

Nieuwe wettelijke regels per 1 juli 2022 Voor de consument moet het duidelijker worden welk soort brood er echt in...
17 mei 2022

Krapte aan grondstoffen vereist aanpassen van verpakkingen

Krapte aan grondstoffen en forse prijsstijgingen De levensmiddelenindustrie kampt met schaarste en hoge prijzen van grondstoffen zoals o.a. koffie, granen, suiker...
7 januari 2022

Statiegeld op blik vanaf 31 december 2022

In Nederland worden per jaar 2 miljard blikjes verkocht. Hiervan belanden er zo’n 150 miljoen in het milieu. Vanwege de...
20 december 2021

CêlaVíta partner van Van Gogh Museum

Het Van Gogh Museum en CêlaVíta zijn een partnerschap aangegaan om ‘de nieuwe generatie aardappeleters’ te inspireren en verbinden. De samenwerking is...
10 december 2021

Deze Kerst wordt goud – Jumbo

Hoe de feestdagen er dit jaar ook uitzien, Jumbo zorgt ervoor dat deze Kerst in ieder geval thuis weer helemaal...
15 november 2021

Trioworld Flexoplast opnieuw winnaar bij de EFTA’s Flexo Awards

Woensdag 10 november was weer een feestelijke dag in de samenwerking tussen Trioworld Flexoplast en Volkers. Op deze dag werden...
1 2 3

Vertel en verpak het met Volkers

Wat is het verhaal van jouw merk?