The proof is in the package
Our news
![](https://volkers.nl/wp-content/uploads/2023/03/shutterstock_1664636458-scaled.jpg)
21 maart 2023
Consumententrends in de food detailhandel zorgen voor verandering
De consumentenvraag in de detailhandel van voedingsmiddelen is de afgelopen jaren sterk veranderd. In plaats van alleen maar te letten...
![](https://volkers.nl/wp-content/uploads/2023/02/shutterstock_2179584221-1.jpg)
![](https://volkers.nl/wp-content/uploads/2023/02/shutterstock_2179584221-1.jpg)
23 februari 2023
De bekende streepjescode gaat verdwijnen
Een barcode op een product biedt voordelen voor de fabrikant, verkoper en consument. En toch wordt deze vervangen.
![V-label new logo's](https://volkers.nl/wp-content/uploads/2023/02/V-label.jpg)
![V-label new logo's](https://volkers.nl/wp-content/uploads/2023/02/V-label.jpg)
2 februari 2023
Nieuwe logo’s vegetarisch en vegan
Begin 2023 heeft V-label aangekondigd dat het vegetarisch en vegan logo wordt aangepast.
![](https://volkers.nl/wp-content/uploads/2023/01/shutterstock_1426258541-scaled.jpg)
![](https://volkers.nl/wp-content/uploads/2023/01/shutterstock_1426258541-scaled.jpg)
31 januari 2023
Steeds grotere verantwoordelijkheid voor productie in de keten
Bedrijven in de voedingssector krijgen vaker de vraag om te garanderen dat hun producten op een sociaal en milieuvriendelijke manier...
![](https://volkers.nl/wp-content/uploads/2022/10/Zichtbaarheid-Online-1.png)
![](https://volkers.nl/wp-content/uploads/2022/10/Zichtbaarheid-Online-1.png)
21 oktober 2022
Zichtbaarheid online optimaliseren
Een verpakking vertelt het verhaal van jouw merk en product. Via de verpakking communiceer je waar het merk voor staat...